czwartek, 17 kwietnia 2014

Poznajmy się!


Pierwsza notka nie jest jak każda inna. Chyba każdy ma z nią zawsze problem. Nigdy nie wiemy od czego zacząć. Więc może powiemy Wam o co właściwie chodzi? bloga będą prowadziły dwie osoby, Feihoshi oraz Imeko. Nazwa widniejąca na naszym nagłówku pochodzi właśnie od naszych nicków. Ale co będzie się pojawiało na blogu? Jesteśmy najzwyklejszymi dziewczynami zajmującymi się rysowaniem. Nie zwykłym rysowaniem lecz tworzeniem własnych postaci w japońskim stylu zwanym także mangą. Chcemy podzielić się z Wami naszymi pracami, opowiedzieć co nie co o nich, powiedzieć jak powstają nasze arty oraz czego używamy. Chcemy również od czasu do czasu robić jakieś rysunkowe wyzwania, żeby nie było tutaj nudno. Chcemy zachęcić Was do wspólnej zabawy z nami.


Zachęcamy do dalszej części postu gdzie powiemy kilka słów o sobie


Imeko to zwykła dziewczyna żyjąca w swoim świecie. Jest to świat pełen przeróżnych postaci i magicznych miejsc. Pierwszy raz, kiedy miała styczność z tym stylem, była w 1 klasie podstawówki. Przypadkowo zajrzała do notesu swojego starszego kuzyna, gdzie były niesamowite szkice postaci z anime "Naruto". Wtedy miała ochotę usiąść od razu i zacząć rysować. Szukała przeróżnych tutoriali, które pomogły by jej w tworzeniu. Niestety doszła do wniosku, że żadne nie są wystarczająco dobre. Jest samoukiem. Wszystkiego uczy się sama według zasady prób i błędów. Z czasem idzie jej coraz lepiej. Chętnie tworzy nowe postacie, wręcz uwielbia to robić. Kiedy zostaniecie z nami na dłużej, sami je poznacie. Być może nawet się zakolegujecie :)


więcej na imekocchi




Feihoshi to cicha, wrażliwa i niska dziewczyna, która woli przelewać na papier wszystko to, o czym myśli. Nie ważne czy rysuje, czy pisze - jest wtedy bardziej wylewna. Feihoshi stało się moim drugim imieniem. Wcześniej nazywano mnie również Fearte. Sama nie mam pojęcia, kiedy zaczęła się moja przygoda z anime i mangą. Pamiętam, że mój pierwszy mangowy rysunek powstał podczas Bożego Narodzenia. Zawsze podziwiałam ludzi, którzy posiadali jakiś talent. Nie ważne, czy była to gra na gitarze, czy piłka nożna. Sama znalazłam swoją pasję. Jakiś rok temu zaczęłam poważniej rysować, kupiłam kredki i wzięłam się do pracy. Myślę, że zrobiłam wielki krok do przodu, ale nadal ćwiczę, ponieważ chcę być coraz lepsza w tym co robię. Zaczęłam również pisać bloga, który bardzo szybko stał się częścią mojego życia. Zamierzam również powrócić do grafiki komputerowej, którą niegdyś uwielbiałam. Mam nadzieję, że razem z Imeko będziemy się świetnie bawiły tworząc wspólnie tego bloga i zyskamy wielu czytelników.

 Fei by feihoshi Sake by feihoshi
więcej na feihoshi 

Mamy nadzieję, że będziecie częściej tutaj zaglądać. Nowe posty pojawią się już niebawem, więc zachęcamy do obserwowania bloga. To dla nas wspaniała przygoda. Nie jesteśmy nowicjuszkami w blogerskim świecie, kiedyś skrobałyśmy na starej platformie Onetu. Niestety po zmianach na tym portalu zakończyłyśmy zabawę. Teraz wracamy z nowymi pomysłami, weną i ogromnym zapałem do tworzenia.
Czekamy na Wasze opinie co możemy zrobić, aby rysować jeszcze lepiej.

11 komentarzy:

  1. Hej dziewczyny! Przykro mi bardzo, ale od tego momentu będę Was nachodziła, hahaha. Wpadłam, ponieważ Feihoshi dała linka na swoim blogu. Spodziewajcie się komentarzy od Skylark pod nowymi notkami. Fajnie piszecie, wygląd bloga też macie śliczny. Trzymajcie tak dalej!
    http://zero-letters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i cieszymy się, że mamy nowego czytelnika <3

      Usuń
  2. Zapowiada się ciekawie :3 Czekam z niecierpliwością na następne posty <3 Macie świetne pracki, z resztą tobie ime już nie raz o tym gadalam c: /Pasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na wiecej postów ! :)

    http://topmodelioliwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bloog. Fajnie piszesz. + Obserwuje i zapraszam do mnie . Liczę na rewanż.

    http://zyciepewnegotrzynastolatkahapinees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopiuj + wklej. Gdyby notka była przeczytana wiedziałbyś, że posta napisały dwie osoby :)

      Usuń
  5. O tak, sama pamiętam swój pierwszy post - ile myślałam co napisać, masakra to była. Za to wasz post jak i blog bardzo mi się podoba - powodzenia w blogowaniu ! :D

    Zapraszam do siebie, skomentujesz najnowszy post ? Obserwacje mile widziane ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog :) obserwuję i liczę an rewanż :* Zapraszam Do siebie http://pandzioleq.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O cholerka. Ale śliczne te rysunki, to wasze? 'Pewnie, że tak. A niby kogo innego,co?' Cicho, mózgu. Znacie jakieś fajne strony z tutorialami? Chyba dobrze to napisałam. I jakimi kredkami malujecie? W jakim programie komputerowym tworzycie? Powiedzcie mi wszystko ^.^
    Czekam na odpowiedzi i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko... mam taką samą historię jak Imeko... tyle, że ja zainteresowałam się ogółem, kulturą Japonii, przez brata, nie kuzyna ;3 wszystko inne.... dokładnie tak samo. Od pierwszej klasy zaczęłam rysować i też jestem samoukiem, tylko rysuję gorzej ♥ gratuluję talentu *×*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałyście nominowane do LBA szczegóły na:
    http://myownworldbyssasi.blogspot.com/

    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń